אמנת שירות לקוחות
אמנת השירות (Service Level Agreement) ללקוחות BoardUp נועדה לתאם ציפיות בין הלקוח לחברה בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך ותמיכה טכנית עבור המוצרים שנרכשו מהחברה.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ומתוך אמונה כי שירות אופטימלי ומקצועי יוצר שיתוף פעולה ארוך טווח בין הלקוח לנותן השירות.
העקרונות שלנו:
• להבין את צרכי הלקוח, להתאים פתרונות ולהתפתח בהתאם.
• להיות יעילים- הן מבחינת פתירת בעיות והן מבחינת לוח זמני הלקוח.
• לוודא פשטות וקלות תפעולית של המערכת על-מנת שתהיה קלה להבנה ושימוש.
כל אלה הובילו להתחייבויותינו כדלקמן:
-
החברה תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותעשה את מרב המאמצים על-מנת שהלקוח יהיה מרוצה מהמוצר שרכש ומהשירות הנלווה.
-
החברה תעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת השירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות ושעות פעילות החברה.
-
החברה תפעל לתת מענה מתאים לצרכי הלקוח ותתאם עימו את מועד מתן השרות ו/או אספקת המוצר לשביעות רצונם של שני הצדדים, תוך התחשבות בזמן הסביר לאספקת חומרי הגלם הנחוצים לצורך הרכבת המערכות השונות.
-
החברה תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה הכולל התייחסות ברורה ומנומקת ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח.
-
החברה תעשה כל שביכולתה על-מנת שהמערכות והשירותים שהיא מספקת יפעלו באופן סדיר ותקין, לשביעות רצונו של הלקוח.

